CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Khamis, 14 April 2011

Bersemangat Jee


Hanya ALLAH jer tau perasaan and kelam kabutnya aku hari ini. jarang-jarang berlaku nie. kengkadang best jugak heheh huhuk. dari semalam tak cukup tido.. dok buat assignment n rasa macam nak pecah pale. lagi2 subject nie PSYCHOLOGY. nak kena tenangkan diri sebab nak kena beri idea yang sangat bernas dan mantap. pastu esok pagi plak dah nak kena pergi kerja awal sebab ader makan2 yam yam.. tapi hari nie pagi nie waktu makan da tiba aku masih tak makan lagi. kengkawan kerja semua dah makan aku jer belum. orang panggil FIRDAUS mehlah makan, i said: OK IM COMING, last2 tak datang jugak heheh.

demi kerja n assignment aku sanggup bekorban demi awak. awaklah yang paling saya sayang assignment n saya akan jaga awak bebaik tau n mmg nak kena hantar awak hari ini jugak tau. sebab date line dia hari ini kan..huuk nanti jaga diri bebaik n senyum depan lecturer tu tau dapatlah A+ nanti.. insyallah..

0 comments: